23 - abril - 2008

Un parell de webs

Poesia visual cooperativa

Marta Vega ha assessorat aquest projecte de poesia audiovisual en el que, aprofinant el treball cooperatiu i les TIC, hi han tingut cabuda tots els alumnes de 4 centres, aprofitant el motiu de Sant Jordi. En alguns han realitzat el projecte a l'aula ordinària, amb la inclusió dels alumnes USEE, altres ho han fet en grups flexibles o en la USEE mateix.

També ha participat l'escola d'educació especial de la zona, Can Vila de Mollet del Vallès (la imatge recull algunes de les seves produccions).

JClics de Margarita Fortuny

La pàgina web de Margarita Fortuny ha incorporat noves activitats JClic que es poden utilitzar via internet, sense tenir que instal·lar res en local.

Destaquem tres nous apartats que trobareu només entrar en la pàgina:

• JClic dels pronoms personals
  • L'storyboard, el discurs narratiu