Tauleta sensible

Un parell de Webs

Web del CEAPAT

logo Ceapat

El CEAPAT (Centre Estatal d'Autonomia Personal i Ajudes Tècniques) està dedicat a potenciar l'accessibilitat integral i el desenvolupament de la tecnologia. Promou l'optimització de les Ajudes Tècniques A.T i el disseny per a tots, amb el fi de millorar la qualitat de vida dels usuaris, amb especial recolzament a les persones amb discapacitat i persones majors.
Els materials i serveis que ofereix estan organitzats en grups:

• Materials disponibles: programes i productes que distribueix el CEAPAT als professionals i usuaris.
  • Catàleg d'ajudes tècniques: el catàleg d'ajudes tècniques en Internet és una eina de consulta on es troben les Ajudes Tècniques del mercat espanyol classificades segons les normes ISO. Inclou eines de cercar a partir de la descripció del producte.
  • Test d'accessibilitat a la web: és una eina web per a l'anàlisi i informació del grau d'accessibilitat que presenten les webs.
Ajudes técniques
  • Albor (Accés Lliure de Barreres a l'Ordinador): és una eina adreçada als professionals per a l'avaluació de persones amb discapacitat i l'adaptació de l'accessibilitat a l'ordinador).

Web de NEEDirectorio

El NEED (Directori de Necessitats Educatives Especials) és un portal que dóna accés a més de 300 recursos i pàgines web relacionades amb l'Educació Especial i les Necessitats Educatives Especials, agrupades en 26 blocs temàtics.
Al directori trobem hipervincles sobre patologies concretes, centres especials, necessitats educatives, noves tecnologies, etc.

El bloc de temes d'Educació especial és un espai obert on es recullen articles sobre investigació, experiències didàctiques, de formació, d'innovació educativa, etc. relacionats amb cada discapacitat o patologia.
Igualment trobareu els apartats de l'agenda, notícies, novetats bibliogràfiques i un fòrum.

imatge NEE Directorio