c/ Pau Casals, s/n
Inici

L'ESCOLA

LES INSTAL·LACIONS DEL CENTRE

El recinte escolar consta de 4 edificis voltats de pati.

L'edifici principal conté un total de 17 aules, dues aules d'anglès, 2 aules per Educació Especial, la biblioteca, la sala de psicomotricitat, el laboratori, el taller de pretecnologia, l'aula d'informàtica, la sala d'audiovisuals, el menjador i la cuina.

Aules d'anglès

Aules d'educació especial

Aula de psicomotricitat

Taller de plàstica

Cuina

Les aules d'Educació Infantil de P-3 i P-4, estan en un edifici independent amb un pati propi.

En un altre edifici hi ha la Secretaria, la sala de professors i professores, la sala de màquines, el despatx del menjador i el despatx de l'A.M.P.A.

Secretaria
Consergeria

Al final del pati, entre les dues pistes esportives, es troba el gimnàs.

Aquest lloc web i tots els seus continguts és propietat del CEIP Pau Casals sempre que no s’indiqui una altra titularitat. Podeu utilitzar-los només amb finalitats educatives sempre que en citeu la procedència. Totes les imatges amb persones identificables són propietat del CEIP Pau Casals, que n’ha obtingut l’autorització corresponent. Qualsevol difusió sense el consentiment explícit de les persones interessades pot vulnerar el dret d’imatge d’aquestes i ser objecte de les accions civils i/o penals corresponents.
Licencia de Creative Commons

On som?