El Departament d'Ensenyament, conjuntament amb la Fundació Institució Catalana de Suport a la Recerca, promou la Setmana de la ciència a les escoles amb l'objectiu fonamental de despertar i potenciar l'interès del jovent vers la ciència i la tecnologia. Se celebrarà del 18 al 27 de novembre de 2011. Per facilitar la participació dels centres en aquesta setmana, s'organitzaran les activitats següents.

Videoconferència: El Món dels Elements i els Elements del Món

• El 23 de novembre, d'11:30 a 13h, des de la sala d’actes del Departament d’Ensenyament, es va emetre una videoconferència destinada a l’alumnat d’ESO i de Batxillerat a través d’Internet.
  • La videoconferència, sota el títol El Món dels Elements i els Elements del Món va anar a càrrec de la doctora Pilar González Duarte, Catedràtica Emèrita de Química Inorgànica del Departament de Química de la UAB.
  • Full d'informació general
  • Durant l'emissió es van formular preguntes per correu electrònic a: innovacio@xtec.cat
  • Visualitzeu la conferència
Per reproduir correctament aquest contingut és necessari instal·lar el programari Adobe Flash Player. Si us plau, baixeu-vos l'última versió, només us requerirà uns instants.

Departament d'Ensenyament Fundació Institució catalana de suport a la Recerca Ministerio de ciencia e innovación Fecyt setmana de la ciència 11 Toshiba