Formació en MAV en centres educatius
   
Enrera
Educació en Comunicació Audiovisual a Secundària
Imprimir
Pràctica ES2. Vegem algunes propostes de treball a l'aula
   
Desenvolupament de la pràctica
   
Pràctica
  1. La competència bàsica en comunicació audiovisual, entesa com una part que s’integra dins la competència bàsica en tecnologies de la informació i de la comunicació (TIC), entén la comunicació audiovisual com un llenguatge complet i, com a tal, amb els seus propis codis i normes de funcionament. El seu objectiu fonamental és aconseguir que l’alumnat sàpiga llegir i escriure missatges audiovisuals i així esdevingui capaç de fer un ús racional dels mitjans de comunicació audiovisuals.

    És, doncs, a través del segon document que us hem presentat a l'activitat anterior, La competència bàsica en educació audiovisual, que se'ns presenten els diferents aspectes que cal treballar amb l'alumnat de l'ensenyament secundari obligatori, agrupats en tres grans àmbits o dimensions.

    - Consulteu i comenteu el desplegament d'aquests materials al web d'audiovisuals, a l'apartat de currículum (http://www.xtec.net/audiovisuals/pagines/curriculum.html).
 
  1. Un altre document de visita obligada que podeu trobar al web d'audiovisualsés el recull de propostes de treball a l'aula. Es tracta, com el seu nom indica, d'una compilació de propostes d'aula per a tot l'ensenyament obligatori. Són centenars d'activitats d'aula a les quals podeu accedir per diferents itineraris: per competències bàsiques, per àrees o bé per nivell
 
 
  • Entreu-hi i consulteu les activitats que s'ofereixen per a secundària. Consulteu també l'apartat on es despleguen les competències bàsiques.
   
 
Amunt