|
|
|
EDUCACIÓ EN COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL A SECUNDÀRIA |
|
|
|
|
|
|
|
Els objectius que ha d’assolir el professorat són els següents: |
|
|
|
- Conèixer els documents curriculars elaborats pel Departament d’Ensenyament per a la integració de l’Educació en Comunicació Audiovisual al currículum: l’Eix Transversal d’Educació Audiovisual.
- Conèixer els objectius generals i els àmbits que es defineixen en la Competència Bàsica d’Educació Audiovisual.
- Conèixer les activitats de tercer nivell de concreció que es poden portar a terme per al desenvolupament pràctic de la Competència Bàsica d’Educació Audiovisual.
- Ser capaç d’elaborar activitats de tercer nivell per a cada àmbit definit en la Competència Bàsica.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pràctica bàsica MAV 1 |
|
|
|
Pràctica bàsica MAV 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Educació en comunicació
audiovisual a Secundària |
|
|
|
ES1 L'educació en comunicació
audiovisual. Marc teòric |
|
|
|
ES2 Propostes de treball
a l'aula |
|
|
|
ES101 "Com veure la
TV?". Un material didàctic a l'abast per treballar el món
de la televisió |
|
|
|
|
|
|
|
Com veiem l'entorn a través
dels mitjans |
|
|
|
ES3 El cor de
la ciutat: un reflex de la nostra societat? |
|
|
|
ES102 Fem una fotonovel·la |
|
|
|
|
|
|
|
L'atracció dels mitjans |
|
|
|
ES4 Una ràdio per a
cada públic... un públic per a cada ràdio |
|
|
|
ES5 Els herois virtuals a debat |
|
|
|
ES103 Els efectes visuals |
|
|
|
ES104 La participació
directa: els xats i fòrums |
|
|
|
|
|
|
|
Com els mitjans ens venen el producte |
|
|
|
ES6 Analitzem un anunci |
|
|
|
ES7 L'estratègia
publicitària |
|
|
|
ES105 Noves formes de publicitat |
|
|
|
ES106 Fem un anunci |
|
|
|
ES107 Les revistes periòdiques
de consum per part dels adolescents i joves |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|