Formació en MAV en centres educatius

Educació en comunicació audiovisual. Marc teòric

Itineraris

La formació en MAV en centres educatius és una modalitat de formació del professorat de caràcter introductori, perquè els docents i les docents d'un mateix centre coneguin i apliquin les eines i els recursos que ofereixen els mitjans audiovisuals.

L’objectiu principal de la formació en MAV en centres educatius és possibilitar que el professorat assistent adquireixi coneixements bàsics sobre eines i recursos que els permetin ajudar l'alumnat a assolir les competències bàsiques en educació audiovisual i també conèixer l'ús dels equipaments audiovisuals del centre.

Perquè aquest objectiu no es presenti com un fet aïllat dins el currículum i el desenvolupament de les activitats no es puguin mostrar com un seguit de pràctiques sense un fil conductor clar, suggerim que el treball, partint de les propostes curriculars del professorat, s’enfoqui cap a la realització de petits projectes d’ús a l’aula. A tall d’exemple, us suggerim uns possibles itineraris a seguir, amb unes mostres dels resultats obtinguts.

MAV 1:
Itinerari 1: