Recursos TIC a l'educació infantil

Heu d'enviar al vostre tutor o a la tutora, en un únic fitxer comprimit amb el programa WinZip o WinRAR, el fitxer resultant de l'exercici següent:

Exercici 1

Cerqueu a l'edu365 (o a Internet) una proposta adequada per treballar una de les festes que es treballen al llarg del curs escolar (per exemple, les edupostals).

Captureu la pantalla (recordeu el mòdul2: pràctica 5) i retalleu fins a obtenir una imatge que us agradi. Modifiqueu la imatge resultant amb un dels editors gràfics treballats dibuixant-hi elements nous (ho podeu deixar fer als vostres alumnes).

Deseu la imatge resultant en format JPG amb el nom m4ex1elvostreidentificador.jpg dins la carpeta D114\treballs\modul4\exercicis4.

Exercici 2

A partir de la imatge manipulada a l'exercici anterior, aneu a un editor gràfic, deseu-la amb un altre nom (per poder tenir dues imatges idèntiques amb noms diferents). A una d'elles, feu-li alguna modificació per poder crear una activitat tipus: un joc de trobar les diferències. Podeu inserir-les en un document del Writer. Vegeu un exemple:

Deseu el document ODT amb el nom m4ex2elvostreidentificador.odt dins la carpeta D114\treballs\modul4\exercicis4.

Envieu la carpeta comprimida exercicis4.zip o exercicis4.rar. Feu-la arribar al vostre tutor/a com un fitxer adjunt.