Recursos TIC a l'educació infantil

Heu d'enviar al vostre tutor o a la tutora, en un únic fitxer comprimit amb el programa WinZip o WinRAR, els fitxers resultants de l'exercici següent:

Exercici 1

A la pràctica 2 d'aquest mòdul heu vist com elaborar una presentació automatitzada amb l'Impress a partir d'imatges o fotos fetes amb anterioritat.

Se us demana que ara elaboreu una petita presentació que contingui quatre o cinc diapositives.

El tema pot ser la presentació d'una activitat feta amb els alumnes, la presentació de la vostra aula o d'alguns espais de l'escola. Si escolliu un tema que tingui a veure amb el projecte final d'aquest curs, podreu aprofitar aquest exercici per al vostre projecte. Se us recomana que llegiu les indicacions del projecte.

La primera diapositiva ha de ser de presentació (títol, nom, curs). Les diapositives restants han de contenir imatges i algun element de text. Si és possible, utilitzeu fotos de l'activitat amb els alumnes o dels espais (no sortiran publicades enlloc!), tot i que també poden ser dibuixos. Tingueu cura de no utilitzar imatges massa grans per evitar que l'Impress sigui molt gros. El so, els efectes i les transicions seran opcionals.

Deseu la galeria en format ODP amb el nom m5ex1elvostreidentificador.odp dins la carpeta D114\treballs\modul5\exercicis5.

Envieu la carpeta comprimida exercicis5.zip o exercicis5.rar. Feu-la arribar al vostre tutor/a com un fitxer adjunt.