Recursos TIC a l'educació infantil

Heu d'enviar al vostre tutor o a la tutora, en un únic fitxer comprimit amb el programa WinZip o WinRAR, els fitxers resultants dels exercicis següents:

Exercici 1

Amb l'enregistrador de so del Windows, enregistreu la veu d'un alumne/a o la vostra veu durant un màxim de deu segons. Es pot enregistrar un rodolí, cantar una cançó... o us podeu presentar vosaltres mateixos.

Deseu el fitxer amb el nom m6ex1elvostreidentificador.wav dins la carpeta D114\treballs\modul6\exercicis6.

Exercici 2

Feu una fitxa que presenti una descripció breu d'una de les activitats d'algun dels CD-ROM educatius presentats en aquests mòdul. Aquesta fitxa us servirà, també, per documentar d'altres CD que l'escola hagi anat adquirint. Feu servir aquesta plantilla per emplenar-la: m6fitxacd.ott.

Us ajudarà consultar l'apartat sobre les competències bàsiques, que teniu a la portada del curs.

Si no disposeu de cap d'aquests CD, podeu fer-la d'un CD-ROM educatiu adequat per a l'educació infantil.

Si ho preferiu, podeu fer la fitxa d'una activitat d'Internet que us hagi resultat útil o d'especial interès per treballar amb els vostres alumnes. En aquest cas, no oblideu de posar un enllaç a la pàgina web de l'activitat.

Feu clic per veure-la ampliada

Deseu el fitxer en format de document (amb extensió ODT) per tal de no modificar la plantilla i que pugui servir per a d'altres fitxes, amb el nom m6ex2elvostreidentificador.odt dins la carpeta D114\treballs\modul6\exercicis6

Envieu la carpeta comprimida exercicis6.zip o exercicis6.rar. Feu-la arribar al vostre tutor/a com un fitxer adjunt.