![]() |
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Exercicis | ||||||||||||||||
Exercici 1 | ||||||||||||||||||||||||||
L'exercici
consisteix a treballar unes activitats en línia utilitzant ulleres que simulen
dos tipus de patologies visuals, (camp visual redüit, i visió
borrosa), respondre a les qüestions de la taula que adjuntem sobre les
dificultats amb què us heu trobat davant de l'ordinador usant les ulleres,
i intentar així posar-se en el lloc d'una persona amb discapacitat
visual que treballa amb l'ordinador.
|
||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
A continuació entrar a la pàgina www.edu365.cat, anar a Infantil, i amb les ulleres posades entreu a les següents activitats per realitzar-les. A continuació respondre la taula que us presentem. Podeu enviar una taula per activitat.
|
||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
Anàlisi Rastreig de la pantalla: en el cas de baixa visió, anoteu les dificultats que s'han trobat en cada cas i, a continuació, per aquella aplicació en concret quines millores creieu que es podrien fer per facilitar la localització de l'activitat pròpia. |
||||||||||||||||||||||||||
Objectes: ens referim a la mida, al seu perfil i a la superposició entre ells. | ||||||||||||||||||||||||||
Tipus i mida de lletra: analitzar si la mida i l'estil pot afavorir la lectura. | ||||||||||||||||||||||||||
Interacció amb el programa: quines dificultats heu trobat per poder realitzar l'activitat, i què se us acut per poder millorar-la. | ||||||||||||||||||||||||||
Recursos sonors: si en tenen o no, i en cas que sí, veure de quina manera ens ajuda per al desenvolupament de la tasca. | ||||||||||||||||||||||||||
Exercici 2 | ||||||||||||||||||||||||||
Reenvieu la taula resum de la pràctica 2. | ||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
Envieu al vostre tutor un dels dos exercicis. Podeu entrar al forum i explicar als companys i companyes la vostra experiència quan heu realitzat els exercicis. | ||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||