![]() |
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Exercicis | ||||||||||||||||
Exercici 1: Llenguatge i comunicació | |
Com heu pogut veure, en aquest mòdul hem anat de l'aprenentatge de la lectoescriptura, a l'ús del tractament de text per prendre apunts i realitzar treballs, a la cerca a Internet d'eines de suport per realitzar treballs (diccionaris, traductors, enciclopèdies, etc.), o d'informació sobre l'actualitat o temes més puntuals, fins a una eina de comunicació com és són les presentacions electròniques. Les TIC es converteixen en una eina de treball que afavoreix la comunicació entre alumnes amb discapacitat visual i els seus companys, amb el mestre, i amb la societat en general. Prenent de base la taula de treball resum.odt,
|
|
Exercici 2: Presentacions electròniques | |
Envieu al vostre tutor una presentació, feta amb el Jaws, seguint les instruccions de la pràctica 5 d'aquest mòdul, on hi hagi alguns punts referits a l'experiència de navegar per Internet amb el Jaws: dificultats, comprensió, etc. A banda d'aquest enviament, afegiu un comentari al fòrum de l'Educampus explicant la vostra experiència en l'ús del Jaws. |
|
![]() |
|