![]() |
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Pràctica |
Exercicis
|
|||||||||||||||
Les TIC com a eina d'informació i comunicació | |
Objectius | |
A banda dels jocs educatius i l'estimulació visual les TIC són importants tant per l'aprenentatge, pràctica i suport dels conceptes curriculars com per a la cerca d'informació, establiment de relacions i comunicacions amb els companys, mestres, etc. És fonamental un domini de les tècniques i tecnologies. Pels alumnes amb discapacitat visual en la majoria d'etapes educatives, l'ús de les TIC esdevé tan o més important que en les altres àrees:
Amb la mateixa filosofia de treball que en el mòdul anterior, el mestre no s'ha de preocupar si l'alumne/a amb discapacitat visual utilitza un programari alternatiu o diferent al dels seus companys però que pot ser utilitzat amb la mateixa finalitat: reforçar els coneixements adquirits en diferents àrees curriculars. |
|
Els objectius d'aquest cinquè mòdul són: | |
|
|
Continguts | |
|
|
![]() |
|