|
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Normativa
|
|||||||||||||||||
Avaluació interna
|
|||||||||||||||||
Objectius | |||||||||
L'Ordre de 20 d'octubre de 1997 regula el desenvolupament de l'avaluació dels centres docents sostinguts amb fons públics a Catalunya. D'altra banda, el Departament d'Educació ha editat i distribuït diversos materials per facilitar les tasques d'avaluació interna als centres d'ensenyament infantil i primari. Es tracta que les escoles reflexionen sobre la necessitat dadequar les pràctiques educatives a la realitat de lentorn, i en aquest cas, en relació a les TIC, amb lobjectiu de millorar la seva qualitat. |
|||||||||
Continguts | |||||||||
En definitiva es tracta d'elaborar uns instruments per valorar l'impacte de les TIC en la formació del nostre alumnat i l'ús que en fem els/les mestres. Hauríem d'avaluar quina és l'organització i posada en funcionament de les TIC en el centre (com ens organitzem?, com ens formem?, com funcionem amb l'alumnat?, quin ús fem d'internet?, com utilitzem els mitjans audiovisuals?, quina importància donem a l'educació en comunicació audiovisual?...). Tot amb l'objectiu de veure si fem una bona aplicació de les TIC al currículum. S'ha de reflexionar i promoure el debat entre els/les mestres en relació amb l´ús que es fa de les TIC amb lobjectiu de millorar la pràctica educativa. |
|||||||||
![]() |
|||||||||
Referències | |||||||||
|
|||||||||