![]() |
|
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Pràctica | |||||||||||||||||
El objectiu d'aquesta pràctica és conèixer les diverses modalitats de grups que es poden utilitzar a l'entorn de Saga | ||
Gestió de grups | ||
A la subtasca Gestió | El curs | Grups s'hi troben les següents seccions: |
||
|
||
Utilitzant adequadament aquestes seccions, cada centre podrà definir i gestionar tota la variabilitat d'agrupacions d'alumnes per a desenvolupar les matèries curriculars i/o qualsevol altra activitat. |
||
Grups autoritzats | ||
La pantalla de grups autoritzats és una pàgina informativa que mostra la informació dels grups autoritzats al centre pel Departament d'Educació i Universitats. | ||
Grups classe (Tutoria) | ||
El grup de tutoria és una unitat d’organització, formada pel conjunt d'alumnes que comparteixen un tutor en un pla d'estudis. El centre organitza els seus alumnes en grups de tutoria, com a conjunt d’alumnes que fan les àrees/activitats junts amb el mateix o mateixos professors. Un alumne sols pot estar adscrit a un grup de tutoria. |
||
Grups d'activitat | ||
El grup d'activitat és una unitat d'organització formada pel conjunt dels alumnes que, en funció del seu currículum, comparteixen docència amb alumnes inscrits en altres grups classe. Hi ha el requeriment de que els alumnes han de ser del mateix pla d'estudis. Es poden fer grups d'activitat per gestionar, per exemple, els desdoblaments dels grups de GES per a fer reforç, o per gestionar els grups d'autoformació. |
||
Grups complementaris | ||
El grup complementari és una unitat d'organització formada pels alumnes que realitzen alguna activitat (no necessàriament lectiva) de forma conjunta. Als grups complementaris es poden assignar els alumnes de forma independent al pla de d'estudis, nivell o grup al que estan inscrits. En aquests grups no hi consten continguts docents i per tant no es poden avaluar. Poden servir per gestionar activitats com ara sortides, festes, reunions entre d'altres. |
||
![]() |
||