Enrera
Mòdul 3. A tenir en compte
Curs SAGA CFA i AFA
  Pràctica
   
 
 
   
Llistes estàndards: menú Grups
   

De'ls llistats que hi ha disponibles des del menú Gestió | El curs | Grups, i accessibles des de la icona de la impressora de tots els grups, independentment de la seva tipologia (classe, activitats, o complementaris) recordeu que:

En aquest menú es presenten les llistes que poden tenir un ús més freqüent des de grups en dues tipologies diferents:

  • Llistes estàndards tancats.
  • Llistes amb filtres.
   
 
 
Pantalla actual de llistes disponibles des de grups
   
  Llistes tancades
   
 

Són les que funcionen directament prement la icona de la impressora, sense necessitat de seleccionar cap filtre.

   
 

* Fitxa de l'alumne

Fitxa amb les dades més rellevants de l'alumne que s'imprimeix directament tot el grup. Té un espai reservat per a la fotografia.

   
 

* Certificat acreditatiu del nivell C de català (adults)

* Acta d'estudis no reglats a nivell de grup

* Llistat dels currículums dels alumnes del grup

* Certificat genèric

   
 

* Resguards de la matrícula

Aquesta llista, disponible també en el moment de fer una alta al centre, conté tres models diferents:

   
 
 
Tipus de llistat de matrícula
   
 

* Llistat d'alumnes del grup amb adreça

Llista amb tots els alumnes del grup, amb el camps d'adreça, codi postal, municipi i telèfons de contacte. Actualment no disponible.

   
 

* Etiquetes en diferents formats

El seu contingut mereix un tema part. Podeu consultar-ho a la pràctica 3 d'aquest mòdul

 
Llistes amb filtres
   
 

Aquestes llistes tenen la particularitat que permeten filtratges, per a la selecció concreta dels alumnes del grup:

   
 
  • Filtratge per continguts: amb el desplegable es poden triar els diferents continguts. Aquest filtratge és d'utilitat si hi ha alumnes que fan matèries diferents (grups flexibles, etc,). Prèviament cal tenir els continguts assignats al grup i el currículum dels alumnes generat.
   
 
  • Filtratge d'avaluació: Si hi ha matèries que van lligades a alguna avaluació concreta. Prèviament cal tenir les avaluacions i els continguts del grup definits.
   
  Si no es selecciona cap filtre, la llista funciona amb la totalitat dels alumnes de grup.
   
 
  • Limitador de longitud del nom. Aquest tercer desplegable no és un filtre pròpiament dit. La seva utilitat recau en el fet que hi ha alumnes amb un nom molt més llarg que la resta, i que ocupa innecessàriament massa espai.
   
 
 
Validació del limitador de longitud d'un nom
   
Aquest limitador és aplicable a les dues tipologies de llistes estàndards, les tancades i les subjectes a un filtre.
   

* Llistat d'alumnes amb quadre mensual (subjecte al filtre)

* Llistat d'alumnes amb quadre setmanal (subjecte al filtre)

* Llistat d'alumnes setmanal, amb quadres d'hores (subjecte al filtre)

Són tres llistes, similars, per a poder gestionar l'assistència del alumnes a nivell mensual, setmanal o bé per hores.

   
   
 

* Orla d'alumnes del grup (subjecte al filtre)

Llista de presenta, en un únic document les fotos dels alumnes amb la indicació del seu nom.

   

* Llistat de telèfons de contacte (subjecte al filtre)

Llista amb els camps: nom i cognoms de l'alumne, grup, telèfon i descripció del telèfon.

   
   
 

* Llistat d'alumnes del grup (subjecte al filtre)

Llista clàssica dels alumnes d'un grup amb un espai per a escriure observacions.

   
Llistes estàndards per als professors
   
 

Existeix una versió reduïda d'aquestes llistes disponible pels professors dels centres que estan assignats a un grup. El seu funcionament és exactament igual al descrit anteriorment.

   
 
  • Accediu a SAGA des d'un usuari d'un professor que no pertany a l'equip directiu.
  • Obriu el menú Professorat | Grups | Grups fer clic a sobre de la icona de la impressora.
  • La relació de llistes disponibles variarà en funció de si el professor és tutor o no de grup:
 
 
 
Relació de les llistes disponibles d'un grup on l'usuari té càrrec de tutor
   
 
 
Relació de les llistes disponibles d'un grup on l'usuari és professor, però no tutor.
   
 
Amunt