Enrera
Mòdul 6: Informes i llistes configurables
Curs SAGA secundària
  Pràctica
     
 
 
  Documents normatius LOE
   
Expedient acadèmic
Historial acadèmic
Informe personal per trasllat
Actes d' avaluació
   
   
Expedient acadèmic
   
 

És un document normatiu en el que es recullen les dades personal, acadèmiques i els resultats de les avaluacions finals de cada curs, aquest document pertany al centre i que s'ha d' arxivar al centre on l' alumne està matriculat, (En cap cas s'ha de trametre aquest document a un altre centre)

Consta de dues o més pàgines en funció del pla d'estudis.

  • Pàgines 1 i 2 de l' expedient amb les dades personals i observacions i convalidacions..

S'han d' imprimir quan l' alumne inicia els estudis al centre i en el moment que marxa del centre, o hi ha un canvi significatiu de dades

  • Pàgines dels resultats acadèmics

S'han d' imprimir cada curs escolar després de les avaluacions finals de curs i l' ha de signar el tutor del grup amb el vist i plau del director

S'obtenen a partir del menú Gestió -> Alumnes -> Dades dels alumnes --> Botó "Imprimeix" - > Impressora - (Expedient: Pàgina 1, Pàgina 2, Resultats de l'avaluació, Darrera pàgina)

 

   
 
Historial acadèmic
   
 

És un document normatiu en el que es recullen les dades personal, acadèmiques i els resultats de les avaluacions finals, aquest document s'ha d' imprimir en el moment que l' alumne finalitza els estudis al centre, bé per a que acaba l' escolarització o per a que es trasllada a un altre centre, en aquest cas serà el centre destí que l' ha de demanar i el centre origen i aquest l' ha de trametre al centre que l' ha demanat. El signa el secretari amb el vist i plau del director

 

Consta de dues o més pàgines en funció del pla d'estudis els anys cursat per l' alumne al centre.

S'obté a partir del menú Gestió -> Alumnes -> Dades dels alumnes --> Botó "Imprimeix" - > Impressora - (Historial acadèmic)

   
Informe personal per trasllat
   
 

És un document normatiu de l'ESO en el que es recullen les dades personal, acadèmiques i els resultats de l' assoliment de les competències bàsiques, les mesures d' atenció a la diversitat i els resultats de les avaluacions parcials, aquest document s'ha d' imprimir sols si l' alumne canvia de centre abans de les avaluacions finals

El signa el tutor amb el vist i plau del director

 

Consta de dues o més pàgines en funció del pla d'estudis els anys cursat per l' alumne al centre.

S'obté a partir del menú Gestió -> Alumnes -> Dades dels alumnes --> Botó "Imprimeix" - > Impressora - (Informe personal de trasllat)

 
Actes d' avaluació
   
 

Són un document normatiu que s' el·labora després de les sessions d' avaluació, en el que consten els resultats acadèmics i les observacions i comentaris realitzats a la sessió d' avaluació.

Aquest document l' han de signar el tutor del grup i tots els professors que imparteixen docència al grup, amb el vist i plau del director.

S'obté a partir del menú Gestió -> El curs -> Avaluació --> Botó "Imprimeix" -> Impressora - (Informe d' acta d' avaluació d'un grup)

   
 
   
Amunt
Amunt