Inici
INSTITUT Joan O
    Martorell

ASSOCIACIÓ DE MARES I PARES D'ALUMNE DE L'IES JOAN ORÓ

L’Ampa, representada per la Junta, ha col·laborat i col·labora estretament amb l’equip directiu del centre. A més dels pares votats del cens electoral per formar part del Consell escolar del centre, hi ha un representant de l’AMPA al consell escolar i a la comissió de convivència de l’institut.

L’AMPA subvenciona les sortides escolars de l’alumnat que n’és soci, subvenciona les diferents diades del centre (material per dur a terme tallers, dotació de premis musicals, de disfresses, literaris, de dibuix..., lloguer de material de so..), gestiona les taquilles de l’alumnat d’ESO i Batxillerat, gestiona preus especials i descomptes per als socis de l’AMPA a diferents establiments...

Horari d’atenció ales famílies de la Junta de l’AMPA:

DILLLUNS: de 19 a 20 h. al despatx que l’AMPA té a l’institut.

contador webwww.servicont.com visitants curs 2010-2011

Inici | Estudis | Secretaria | Departaments | Enllaços | Mapa Web | Noticies | Calendari