Inici

SERVEI DE MEDIACIÓ I RESOLUCIÓ DE CONFLICTES DE L'INSTITUT JOAN ORÓ

EQUIP DE MEDIACIÓ DE L'IES JOAN ORÓ

SET ANYS DE MEDIACIÓ

La comunitat educativa de l'Institut Joan Oró agraeix la col·laboració de tots els mediadors al llarg d'aquests set anys.

MEDIADORS:

— Nosaltres mediarem entre les dues parts en conflicte, si així ens ho demaneu, per tal d'afavorir que arribeu a trobar un acord totalment vostre, que ambdues parts accepteu i estigueu disposats a complir.

COM UTILITZAR EL SERVEI DE MEDIACIÓ ?

Si tens un problema pots utilitzar diferents camins:

e-mail mediació
  • El vostre Tutor/a....   Mediació.
  • El/la Professor/a de classe... Mediació.
  • Cap d’estudis ... Mediació.
  • La Bústia de Mediació. Davant del despatx del cap d’estudis.
  • La Web de l’IES té el Correu electrònic o directament a: mediaciojoanoro@gmail.com
  • Els Mediadors: alumnes o professors.
  • Els “Padrins” de l’alumne/a à Mediació.

Si voleu contactar de manera privada amb el servei  de mediació per expressar una situació que us preocupa, personal o que afecti a altres  i no goseu parlar-ho amb ningú podeu fer servir la bústia o el correu electrònic confidencial:  mediaciojoanoro@gmail.com

• A l'IES Joan Oró volem conviure tots sense problemes.

• No volem que cap persona insulti, amenaçi o agredeixi els seus companys i companyes.

• No volem alumnes violents. No els hem de tolerar.

• Si et sents perjudicat pels companys o compayes NO CALLIS. Parla-ho amb els adults, professors o d'altres respopansables de l'IES.

• Parla i defensa els teus drets com com alumne i com a persona. (Consulta aquí els DRETS I DEURES DE L'ALUMNE).

• L'agresió no te cap justificació, ni cap dret el que la fa.

Vols exposar-nos el teu conflicte?

sobre1 mediaciojoanoro@gmail.com

DIALOGEM ?

ALUMNES PERJUDICATS PER ALTRES ALUMNES:

És possible que durant el curs tingueu problemes amb els  companys/es. En les societats i grups on conviu molta gent els conflictes entre persones són normals.

El que hem de saber és com hem de resoldre els conflictes, les classes de conflictes i els problemes derivats de la mala solució.

A tutoria en parlareu i tindreu de primera mà les eines necessàries per sortir del cercle del conflicte. Confia als professors les teves preocupacions i problemes.  No callis davant dels problemes.

COORDINADOR DE MEDIACIÓ I CONVIVÈNCIA A L'INSTITUT:

• Professor Toni Vernet

(Departament d'Educació Física)

contador webwww.servicont.com visitants curs 2010-2011

Inici | Estudis | Secretaria | Departaments | Enllaços | Mapa Web | Noticies | Calendari