•
Amb el nom de geometries
|
A
partir de l'estudi d'Escher i dels seus mons impossibles els alumnes
han comentat les seves geometries impossibles. |
|
|
•
En l'espai contrastos
|
Un
text és/són molts textos. Podem dir qualsevol cosa
de maneres molt diferentes. Els alumnes han experimentat aquestes
possibilitats a partir dels contrastos entre els personatges de
la representació. |
|
|
•
En l'apartat titulat cossos |
Tots
sabem que els nostres cossos no són perfectament simètrics...
però encara podem anar més enllà buscant
l'encaix dels nostres aparells... |
|
|
•
Qui té drets?. |
L'Ajuntament
de Barcelona ha signat la Declaració dels Drets Humans
a la Ciutat. Per poder viure amb dignitat a vegades els papers
són imprescindibles, altres vegades, però els papers
són mullats. Mitjançant el retoc d'imatges els nostres
alumnes han expressat els seus dubtes sobre aquesta declaració
signada.
|
|
|
•
Poesia i ciutats ciutats.
|
Cada
ciutat és diferent. Els ulls que viuen, reviuen, recorden,...
les ciutats també són diferents. Aquestes són
les poesies de les ciutats del nostre alumnat. |