Trucos Design & Cofee (1940-1950)

CiutatS

Amb el nom de geometries A partir de l'estudi d'Escher i dels seus mons impossibles els alumnes han comentat les seves geometries impossibles.

En l'espai contrastos Un text és/són molts textos. Podem dir qualsevol cosa de maneres molt diferentes. Els alumnes han experimentat aquestes possibilitats a partir dels contrastos entre els personatges de la representació.

En l'apartat titulat cossos Tots sabem que els nostres cossos no són perfectament simètrics... però encara podem anar més enllà buscant l'encaix dels nostres aparells...

Qui té drets?. L'Ajuntament de Barcelona ha signat la Declaració dels Drets Humans a la Ciutat. Per poder viure amb dignitat a vegades els papers són imprescindibles, altres vegades, però els papers són mullats. Mitjançant el retoc d'imatges els nostres alumnes han expressat els seus dubtes sobre aquesta declaració signada.

Poesia i ciutats ciutats.

Cada ciutat és diferent. Els ulls que viuen, reviuen, recorden,... les ciutats també són diferents. Aquestes són les poesies de les ciutats del nostre alumnat.