Ús bàsic de l'ordinador portàtil.
  Pàgines
   
 


Què fer si tenim problemes amb l'ordinador?

   
 

3. Què fer si hem de fer reparar el nostre portàtil?

Si tenim l'ordinador espatllat i hem de fer-lo reparar aprofitarem la garantia de dos anys. Aquesta garantia només cubreix les avaries si s'ha fet un bon ús de l'ordinador. No cubreix el trencament per una incorrecta utilització de l'aparell (que ens caigui al terra, que li caigui aigua a sobre, etc.).

Si Carlos us ha dit que el problema que té l'ordinador s'ha de ressoldre activant la garantia, preparem bolígraf, paper i l'ordinador i trucarem al Servei Tècnic al número 902-56-56-88 i ens identificarem com a participant en el projecte EduCAT 1x1.

En primer lloc ens demanaran el número de sèrie de l'ordinador que haurem de tenir preparat (es troba a la parta de darrera de l'ordinador portàtil). A continuació ens preguntaran que li passa a l'ordinador i faran un primer diagnòstic i, cas d'ésser necessari, enviaran un missatger a recollir l'equip avariat a l'adreça que se l'indiqui. Un cop reparat, l'equip serà retornat a la mateixa adreça.

A l'acabament de la trucada ens donaran un número d'incidència i ens demanaran que el posem a la caixa de l'ordinador per identificar-lo quan el recollin. És important que conservem aquest número per si hem de reclamar l'ordinador. Normalment en deu dies estarà ressolta l'avaria.

A la imatge del costat podeu recordar com hem de posar les coses dintre de la caixa. A l'interior de la caixa petita s'ha de posar el carregador de la bateria.

També podem portar l'ordinador al servei tècnic oficial, C/ Felipe de Paz Nro. 13, 08028 Barcelona. No hem d'oblidar identificar-nos com a participants en el projecte EduCAT 1x1

Als alumnes de segon no us vàrem donar la caixa. Si necessiteu una caixa per reparar l'ordinador l'haureu de demanar al despatx d'Administració (Esther) i tornar-la un cop reparat ja que només en tenim unes quantes.


  Tornar a l'índex
.Amunt