|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Pàgines |
|
||||
3. Què fer si hem de fer reparar el nostre portàtil? Si tenim l'ordinador espatllat i hem de fer-lo reparar aprofitarem la garantia de dos anys. Aquesta garantia només cubreix les avaries si s'ha fet un bon ús de l'ordinador. No cubreix el trencament per una incorrecta utilització de l'aparell (que ens caigui al terra, que li caigui aigua a sobre, etc.). Si Carlos us ha dit que el problema que té l'ordinador s'ha de ressoldre activant la garantia, preparem bolígraf, paper i l'ordinador i trucarem al Servei Tècnic al número 902-56-56-88 i ens identificarem com a participant en el projecte EduCAT 1x1. En primer lloc ens demanaran el número de sèrie de l'ordinador que haurem de tenir preparat (es troba a la parta de darrera de l'ordinador portàtil). A continuació ens preguntaran que li passa a l'ordinador i faran un primer diagnòstic i, cas d'ésser necessari, enviaran un missatger a recollir l'equip avariat a l'adreça que se l'indiqui. Un cop reparat, l'equip serà retornat a la mateixa adreça.
També podem portar l'ordinador al servei tècnic oficial, C/ Felipe de Paz Nro. 13, 08028 Barcelona. No hem d'oblidar identificar-nos com a participants en el projecte EduCAT 1x1
|
Tornar a l'índex |