Gimnàs i pistes

SEGONA PLANTA
TERCERA PLANTA
QUARTA PLANTA
Què trobaran els alumnes en aquests espais?

Els laboratoris del nostre institut estan dotats amb tots els estris i material necessaris per fer experiments i observacions científiques de tota mena: química, física, biologia, geologia, electricitat, magnetisme,.... A més a més, disposen de recursos audiovisuals i informàtics perquè els alumnes puguin observar exemples i buscar informació.
Només cal està atent a les immenses, grans, petites i minúscules coses que estudia aquest complex món de la ciència.

Anem a fer una passejada pels nostres laboratoris
Una filera d'ordinadors conectats a la xarxa i un carro amb monitor, vídeo i DVD
Tots els materials, alguns d'ells molt fràgils i que s'han de manipular amb molta cura, estan ben ordenats en prestatgeries
Els posters ens permeten aprendre alguns conceptes bàsics i tots els noms dels estris que farem servir

A la dreta, una vitrina per fer destil·lacions i un exemple de cadena d'atoms

A l'esquerra, la distribució dels laboratoris

Aquí acaba el recorregut !!!

I penseu que aquests seients estan esperant els científics del futur !!!

adreça electrònica