PresentaciÓ

Salutació

L’Institut Collblanc de la Canonja rep aquest nom per la partida en el qual es va construir l’institut. Aquesta partida està ubicada a les afores de la Canonja fitant amb el barri de Bonavista.

Ja fa uns anys que aquest està ubicat el terme de La Canonja, però no fa molts anys estava ubicat al barri de Bonavista i era conegut com l’IES Bonavista.

Aquest és un institut que rep alumnes provinents del CEIP La Canonja i de CEIP Bonavista per parts iguals.I en l’actualitat l’oferta formativa que ofereix l’institut són grups d’ESO i de batxillerat.

UBICACIÓ

Mostra Ins Collblanc en un mapa més granVer Ins Collblanc en un mapa ampliado
Institut Collblanc

Av. Carrasco i Formiguera, 12.

Telèfon: 977 551 716.

Email: e3008481@xtec.cat

La canonja

La Canonja és un municipi de la comarca del Tarragonès. Es troba situat a la vora del nucli tarragoní de Bonavista. El 2010 recuperà la independència administrativa que havia perdut des de la seva annexió a Tarragona el 1964.

El nou municipi compta amb una superfície de 7,32 quilòmetres quadrats i uns 5.100 habitants. No inclou el barri de Bonavista però dins del seu territori hi ha la gran majoria de les empreses petroquímiques de la zona.