Pàgina d'inici

El passat 30 d'octubre com a acte final de la celebració de la Castanyada vàrem iniciar les activitats del 25è aniversari de l'Institut.

• Una traca de 30 metres va simbolitzar l'inici de les activitats relacionades amb l'aniversari.
  • S'ha col·locat una pancarta a la façana de l'entrada del centre.
  • S'ha realitzat el concurs del logotip del centre. Hi ha hagut molta participació per part de l'alumnat. El jurat del concurs va decidir declarar desert el primer premi, perquè no s'ajustava al perfil que buscàvem, i es van atorgar 5 segons premis, de 30 € cadascun.
    A partir de les idees dels segons premis es perfilarà el nou logotip del centre.
  • S'ha lliurat a tota la comunitat educativa uns retoladors amb motiu del 25è aniversari.
  • El dia 28 de novembre es va fer una xerrada a càrrec de la Fundació Francesc Ferrer i Guàrdia per als alumnes de Batxillerat, en la qual van donar a conèixer el personatge que dona nom al nostre centre i la seva trascendència com a educador.
  • Durant el mes de desembre es va realitzar un concert musical a la sala d'actes de la biblioteca Miquel Martí i Pol. Familiars, alumnat i professorat vàrem gaudir d'aquest espectacle.
  • El dia 30 de gener i amb motiu de la celebració del dia de la No Violència vàrem realitzar diferents activitats:
    - 1r eso: Contes solidaris a càrrec de la contaire Elisabet Ulibarri.
    - 2n eso i 3r d'eso: Obra de teatre a càrrec de Matutian Teatre.
    - 4t d'eso, batxillerat i cicles: Cinefòrum de la pel·lícula East is East (oriente es oriente) -una comèdia sobre la intolerància.
  • El dia 6 de febrer el Sr. Jaume Funes va fer una xerrada a pares/mares i professorat sobre el tema "Com educar adolescents avui". La xerrada va ser molt distesa i la sala d'audiovisuals estava plena de gent. Després de l'explicació alguns pares van fer preguntes molt pràctiques sobre temes que els amoïnen sobre els seus fills i filles.
  • El dia 25 de febrer l'alumnat d'ESO va anar a fer una esquiada a La Molina
  • El dia 27 de febrer, la Sra. Marta Mata va fer una xerrada molt interessant sobre l'Evolució de l'educació en els darrers 25 anys. Aquest acte es va realitzar a la biblioteca Miquel Martí i Pol amb presènica d'alumnat, professorat i representatnts de l'Ajuntament i la Delegació Territorial.
  • S'ha fet la festa de Carnestoltes amb molta participació de l'alumnat.
  • El dia 7 de març vàrem celebrar el dia de la dona treballadora.
  • Entre el 9 i el 14 de març s'han fet els viatges següents:
    - F
    inal d'etapa de l'ESO a Tenerife
    - Final d'etapa de Batxillerat a Madrid
    - Final de curs del cicle de grau mitjà de Comerç a La Molina
    .
  • Durant el mes d'abril s'ha fet la festa del dia de Sant Jordi, amb el corresponent concurs. i una xerrada a càrrec del Dr. Toro sobre els "trastorns de l'alimentació en els adolescents".
  • Amb motiu del 25è aniversari el dissenyador "Peret" ens ha fet el logotip del centre que podeu veure a l'inici d'aquesta pàgina.
  • El dia 28 de maig es va fer un emotiu lliurament d'orles, amenitzat amb un concert i un visionat de fotografies.
  • El dia 29 de maig vàrem fer una sortida a Port- Aventura amb tot l'alumnat d''ESO, Batxillerat i Cicles formatius de grau mig.
  • El divendres, dia 30 de maig vàrem fer la festa per l'alumnat que actualment està a L'Institut, amb actuació musical, xocolatada i altres activitats.
  • El dia 6 de juny, com a acte cloenda de la celebració del 25è aniversari es va fer el GRAN SOPAR! al pati de l'institut. La presentació, el sopar, el teatre, la festa... Tot està aquí, gràcies a la col.laboració d'en Francesc Cobacho Nieto. Antic alumne.

Des d'aquí volem fer un agraïment a totes les persones que han participat en alguna de les activitats convocades i han aportat el seu granet de sorra en aquesta celebració.

Gracies per la teva participació!

Pàgina d'inici