Per tal de poder donar una formació complerta a l'alumnat, cal tot un equip de serveis i activitats complementàries que donin suport a l'activitat docent de les aules. Entre d'altres podem esmentar:

• Participació en el projecte europeu Comenius, mitjançant el qual es desenvolupen diverses activitats de formació amb països de la Comunitat Europea.
  • Sortides organitzades des dels diferents departaments, d’acord amb el contingut de les programacions del curs: conferències, visites a exposicions, teatre, cinema, museus, ....
  • Intercanvis d’alumnat amb centres de diversos països. Com és tradició en aquest  centre es preveu realitzar intercanvis amb països de la Comunitat Europea, així com viatges a diversos destins en finalitzar l'ESO i el Batxillerat.
  • Escola associada a la UNESCO.
  • Suport a l'aprenentatge del català.
  • Activitats extraescolars i esportives, amb el suport de l'AMPA i de l'Ajuntament.

• Servei d'informàtica.
  • Suport a diversos projectes i campanyes. Adhesió a convocatòries proposades per diferents institucions i organització d’activitats  contra el racisme, la xenofòbia i la violència, i a favor de la tolerància; jornada de la Pau; participació en campanyes de solidaritat i ajuda al tercer món; celebració de festes tradicionals.
  • Biblioteca amb servei de préstec
  • Servei de menjador, només per a l'alumnat d'ESO, a  l'escola de primària Espai-3.
  • Participació en diferents concursos pedagògics: Lletres joves, Premi Cangur, El gust per la lectura, ... També es fa Organització des del centre del concurs literari -prosa, poesia i dibuix- que es resol la diada de Sant Jordi.

• Concert de Nadal i audicions musicals.

Torna a recursos humans
Pŕgina d'inici