L'alumnat que es matriculi a 1r d’ESO cursarà com a primera llengua estrangera l'anglès (4 crèdits comuns en el 1r cicle).
També podrà optar per cursar com a segona llengua estrangera el francès  (6 crèdits variables al llarg de l'ESO) o l'alemany (2 crèdits variables a 4t d'ESO).

L'alumnat de Batxillerat cursarà com a primera llengua estrangera l'Anglès i, com a segona, el francès.

L'alumnat del Cicle formatiu de comerç i màrqueting cursarà com a llengua estrangera l'Anglès.

Des del departament de llengües estrangeres s'ha participat en intercanvis a diversos països.

En la convovatòria 2001-2002 i 2002-2003 del projecte Orator el centre va rebre un premi, mitjançant el qual s'han desenvolupat els projectes que podeu veure a continuació:

PREMI D'INNOVACIÓ PEDAGÒGICA
Projecte 2001-2003
Projet réalisé par les élèves de français .
Auteur: Eva Abascal
Webmaster: Marina Feliu