logo forat

Associació esportiva
Serveis i horaris
El Batxillerat al nostre Institut
Document informatiu sobre les sortides acadèmiques en acabar l'ESO
Document sobre els cicles formatius

Organització

Al nostre institut hi ha 4 línias d'ESO, a més de l'aula d'acollida pels alumnes nouvinguts. La mitjana d'alumnes per grup es de 25.

El projecte educatiu del centre inclou l’ús de netbooks i llibres digitals en algunes matèries.

La llengua estrangera que cursen tots els alumnes del centre és l’Anglès, que té hores de desdoblament en diferents nivells. Al llarg de l’escolaritat, els alumnes cursaran algunes unitats didàctiques d’altres matèries en Llengua Anglesa. A partir de 2n. ESO s’ofereix l’estudi del Francès com a segona llengua estrangera.

A 1r. ESO tots els alumnes cursen Informàtica.

Les classes de Ciències Naturals i de Tecnologia disposen d’algunes hores desdoblades per fer pràctiques. També en les matèries instrumentals (Català, Castellà i Matemàtiques) hi ha moments pel treball en petit grup.

A 4t ESO els alumnes poden triar algunes matèries en funció dels estudis posteriors que vulguin seguir: una matèria a triar entre Biologia / Tecnologia / Llatí i una altra a triar entre; Francès / Informàtica / Visual i Plàstica.

En el marc de les programacions habituals de cada matèria es fan diferents activitats lectives fora del centre. També participem en diferents projectes: Campus Itaca, Joves i Ciència, Proves Cangur i d'altres.

Alumnes de 1r d'ESO a les Mines de Gavà.
Alumnes de 4t al Parlament de Catalunya
Alumnes d'ESO a colònies d'Anglès
Si voleu informació de les activitats lectives fora del centre podeu mirar a les pàgines dels departaments.