logo forat

Associació esportiva
Serveis i horaris

Bojos per la Ciència

L’alumna de 1r. Btx. Marina Ortega ha estat seleccionada per participar en el programa Bojos per la Ciència que organitza la Fundació Catalunya – La Pedrera ,en l’apartat Bojos per les Noves Tecnologies.

Programa de Llengües estrangeres

Els alumnes de 4t. ESO i 1r. Btx que cursen Francès com a segona llengua estrangera, participen en un intercanvi lingüístic amb estudiants del Lycée Robert Garnier de la localitat La Ferté- Bernard. (Pays de la Loire, France)
Els estudiants francesos s’allotjaran a casa de les famílies de Cerdanyola del 26 de febrer al 4 de març. Els estudiants de l’institut estaran amb les famílies franceses del 19 al 26 de març.

Fotos i vídeo

Els alumnes de 3r. ESO faran una estada lingüística a Londres del 20 al 24 d’abril.

Impulsem la Robòtica

Els alumnes de 4t. ESO de l’institut participen en el projecte Impulsem la Robòtica,  un projecte conjunt del Departament d’Ensenyament i de l’Obra Social La Caixa, que compta amb la col•laboració d’Ultra-Lab i d’Arduino Verkstad.

El proper dissabte 31 de gener els alumnes presentaran els seus projectes al Cosmocaixa de Barcelona.

Es van presentar un total de 250 projectes. Un dels projectes presentats pels alumnes de l’institut va quedar seleccionat entre els 10 primers.

Lego League

Els alumnes de 3r. ESO participen per tercer any consecutiu a la First Lego League.

La presentació del projecte en el torneig de classificació es farà el diumenge 15 de febrer a l’Escola Salesians d’Horta.

Treball de síntesi 3r. ESO

Els alumnes de 3r. ESO, en el seu treball de síntesi, han de dur a terme l’explicació d’un fet, notícia ... tot utilitzant mitjans audiovisuals. Els resultats dels treballs es presenten a diferents concursos.

Enguany:

Mobyle History Map
VideoMAT
Llanterna digital

“Aquí en parlem....”

Programa de prevenció del consum de drogues finançat i organitzat pel Departament d’Ensenyament i l’Obra Social de La Caixa. És un projecte de prevenció primària del consum de drogues que pretén conscienciar els joves dels riscos que comporten a través de la ciència com a eix de la proposta, i parteix de l’afirmació que l’addicció és una malaltia.

Activitat impulsada per la Societat Catalana de Matemàtiques adreçada a alumnes des de 3r. ESO fins 2n. de Batxillerat

Data: 19 de març.

Concurs de resolució de problemes de programació informàtica organitzat per l’empresa HP arreu del món.

S’hi presentaran 5 equips de l’institut integrats per alumnes de 2n. de Batxillerat

Data: 7 de març.

L’alumne del Forat escriu

Concurs literari impulsat per l’AMPA de l’institut i adreçat a tots els estudiants del centre.

Olimpíada esportiva i cultural.

El darrer dia del curs, tots els grups d’ESO participen en diferents proves de caràcter cultural i esportiu.

Caminada de Sant Jordi

Per Sant Jordi, alumnes i professors fem una llarga caminada per la serra de Collserola.
Veure fotos.

2n. ESO - Òpera
Els alumnes de 2n. ESO participen en el projecte l'Òpera a Secundària
Cursa solidària
Nadal:Cursa solidària amb el banc dels Aliments. Enguany hem recollit 600 quilos d’aliments.
Veure fotos i vídeo.
Instituts i empresa
A 4t d'ESO PROJECTE COL.LABORATIU. http://institutsiempresa.blogspot.com.es/p/presentacio-projecte-collaboratiu.html