Vista entrada IES ÍTACA
Feu Clic per ampliar
Logo IES ITACA

La Revista de l'IES ÍTACA! A aquesta pàgina podeu trobar l'última edició d'aquesta a més d'informació i de com participar-hi, animeu-vos!

REVISTA:
#

La revista Ítaca té com a objectiu principal que la comunitat educativa de l'IES Ítaca estigui ben informada.

Ens hem plantejat molts objectius que, amb la participació entusiasta d'una trentena d'alumnes del centre, intentarem assolir:

- Fomentar l'hàbit de la lectura de la premsa entre els alumnes.
- Estudiar i practicar els diversos gèneres del món del periodisme.
- Obrir la revista a tothom que hi vulgui col·laborar.
- Servir de mitjà de comunicació entre alumnes, pares, mares, professors, professores, i altres estaments o institucions que poden també conèixer les nostres tasques i les nostres notícies.
- Millorar la comprensió i l'expressió de la llengua catalana, així com de les altres llengües d'estudi del nostre institut.
- Exposar els treballs literaris dels alumnes en prosa o poesia.
- Obrir un racó trimestralment a un professor o professora per exposar algun tema d'interès per la comunitat educativa.
- Oferir a l'AMPA del centre un espai d'expressió de les seves activitats.

Per tal que tothom hi pugui col·laborar, hem posat una bústia al costat de la consergeria on alumnes i professorat poden dipositar els seus treballs (preferentment amb disquet). Però, com els temps canvien i la velocitat de comunicació és vital, hem obert una bústia electrònica on podeu adreçar els vostres missatges, articles, fotos i textos informatitzats:

revistaitaca@hotmail.com

Un consell de redacció format per cinc alumnes i un professor farà la tria per garantir la millor qualitat de la publicació.

Els objectius són amplis i les ganes de treballar moltes, només cal que la nostra -i la vostra- revista sigui un bon exemple de treball en comú. I si alguna cosa no surt del tot bé, el culpable serà el vostre company i coordinador.

José Luis Vilaplana.
Coordinador de la revista Ítaca.

PODEU DESCARREGAR LA REVISTA EN EL SEGÜENT LINK:

Revista IES ÍTACA

##
LINKS D'INTERÉS:

Departament d'Ensenyament De la Generalitat de Catalunya:

Pàgina web de Sant Boi de Llobregat i de l'Ajuntament de Sant Boi:

Xarxa Telemàtica Educativa de Catalunya (XTEC):

Altres Treballs de Recerca: Web Institut

[TANCAR FINESTRA]

Aquesta Pàgina està creada per a resolucions de 800x600 o més grans.
Última actualització el dia 02-Mar-2004

CONTINGUT WEB:
IES ÍTACA 2002-2003 © . Creada per RiNGoZ . Web de l'Institut presentada com a Treball de Recerca de la temporada 02-03. Els Drets de publicació recauen en l'institut i els seus organismes amb ple consentiment d'aquest mateix.