Formació

I.E.S.
la Ferreria
12-12-2007

Ens hem plantejat una jornada oberta on totes les veus tinguin ressò. Creiem que la formació professional està esdevenint una alternativa de formació cada cop més real i competitiva. Sabem però que el camí no ha fet més que començar. Per això volem convidar un ampli sector de professionals. Els empresaris i professionals del sector de l'empresa que necessiti tècnics especialitzats, els implicats en la formació (docents de Cicles Formatius) i en la organització (Institucions púbiques i organitzacions relacionades), però també aquells professionals implicats en la orientació dels alumnes d'etapes prèvies (ESO i Batxillerat), o en la formació d'altres etapes relacionades (Universitats).

En resum, ens adrecem a:

Responsables de la contractació de tècnics especialitzats del món empresarial.
• Organitzacions empresarials i empreses
en general.
Responsables de la orientació dels alumnes dels centres educatius (ESO i Batxillerat).
Organitzacions i centres d'orientació educativa EAPs, CRP, etc.
Professionals de la Formació Professional.
• Institucions i organismes públics amb alguna responsabilitat en el món de la formació professional (Generalitat i Ajuntaments).
Professionals de la formació d'altres etapes educatives relacionades (Universitats, etc.).

CRP de Montcada-Ripollet-Sta Perpetua