INS Can Planas

Generalitat de Catalunya - Departament d'Educació

Comportament Horari marc Assistència Tutoria Altres

La convivència s'ha de basar en el respecte mutu i la correcció entre totes les persones: companys i companyes, professorat, personal de consergeria, personal d’administració...

Abans d'entrar en un espai on hi ha persones treballant, cal trucar a la porta i demanar permís per entrar-hi.

En els canvis de classe cal mantenir un to de veu adequat i un cert ordre.

Cal mostrar una actitud de respecte total envers les instal·lacions i el material del centre, i vetllar per la seva conservació i neteja.

Si es produeixen desperfectes intencionats, les despeses econòmiques que en resultin aniran a carrec de l'alumnat implicat (persones o grups). En el cas que no s'identifiquin les persones responsables dels desperfectes ni siguin atribuïts a cap grup, el Consell Escolar valorarà si es reparteixen les despeses entre tot l'alumnat.

En finalitzar la darrera sessió dei dia, es deixaran les cadires sobre la taula.

Està prohibit fumar en tot el recinte escolar, inclosos els espais oberts. Tampoc es permès de fumar durant les activitats acadèmiques organitzades pel centre fora del recinte físic que li és propi. El fet de fumar suposa una falta greu de disciplina.

No es pot menjar ni beure en hores de classe ni en els canvis d'aula. Per esmorzar cal esperar l'hora de l'esbarjo 11.00 a 11.30 h.

Com a norma general, l'alumnat romandrà dins la seva aula base, excepte que:

- El crèdit es desenvolupi en un espai específic (laboratori, taller, aula de dibuix ...)

- Es tracti d'un desdoblament o grup flexible.

- Es tracti d'un credit variable.

- Per a qualsevol altra situació, a criteri del professorat corresponent.

Els canvis de classe hauran de ser ràpids i sense provocar aldarull. En qualsevol cas, l'alumnat
s’estarà dins l'aula fins que entri el professor o la professora.