Altres Horari marc Assistència Comportament Tutoria

Esbarjo

L'esbarjo es farà de les 11.00 h a les 11.30 h del matí. Durant aquesta estona, l’alumnat d'ESO no podrà sortir del recinte escolar i cap alumne/a no romandrà a les aules ni als passadissos (tret dels dies de pluja).

Lavabos

Els lavabos romandran tancats amb clau. En cas de necessitat caldrà demanar permís al professorat d'aula. Amb aquest permís l'alumnat s'adreçarà a la sala de guàrdies, on se li facilitarà la clau del lavabo.

L'alumnat podrà fer ús lliure dels lavabos a l'hora de l'esbarjo.

En cap cas es permetrà l'ús dels lavabos durant els canvis de classe.

Guixetes

L'alumnat s'ha de fer responsable del correcte ús de les guixetes i de la custòdia de la clau.

L'ús de les guixetes quedarà restringit a les entrades i sortides del centre.

No es permetrà l'ús de les guixetes en els canvis de classe.

Aparells electrònics

No és permès l'ús d'aparells electrònics, a excepció de calculadores i altre material didàctic autoritzat expressament.

El centre no es farà responsable de la pèrdua, deteriorament o robatori d'aparells no autoritzats.