Projectes de centre

Projectes de Medi Ambient

Al nostre institut varem començar el projecte mediambiental, centrat a l’hort escolar, el curs 2006-2007. La durada d’aquests projectes era de tres cursos, encara que ja pensàvem en que tingués una projecció en el temps.

A part del projecte d’hort escolar ens havíem proposat portar endavant campanyes relacionades amb la recollida selectiva de residus, l’estalvi d’aigua i energia, la potenciació de les nostres instal·lacions d’energia solar i d’altres.

Totes aquestes accions les varem portar endavant des del Comitè Ambiental, al qual participaven tots els delegats ambientals del centre. Una de les primeres accions va ser escollir aquests delegats. D’aquesta elecció es va aixecar acta perquè quedi constància.

Aquí es pot consultar la memòria del projecte mediambiental del curs 07-08.

A l’actualitat i des de octubre de 2009 som una Escola Verda i encara tenim dos cursos per davant, per continuar fent feina.

En un altre ordre de coses també participem al projecte GLOBE de recollida i tractament de dades meteorològiques, hidrològiques i edafològiques.