Patufet
Activitats Educatives

El nostre projecte educatiu se centra en els eixos fonamentals següents:
- Assolir el grau de seguretat afectiva i emocional adequat.
- Fomentar capacitats per comunicar-se i expressar-se.
- Progressar en el domini i coneixement del propi cos.
- Observar i explorar l'entorn més immediat
- Participar en les festes populars.

Considerem que cada un dels nostres alumnes és un nen irrepetible i motor de la seva pròpia formació. És en aquest punt en què l'escola l'ajuda, potenciant-lo al màxim atenent el seu ritme i la seva personalitat.

Utilitzem el joc i els hàbits com a base metodològica global de l'educació dels nostres infants, apostem per unes activitats d'experimentació, manipulació i expressió a través de:

Racons: Els diferents jocs permeten desenvolupar les capacitats a l'infant i, a més, a interactuar amb els companys.

Creativitat: La manipulació i l'experimentació amb diferents materials promou la motivació, les ganes de realitzar activitats per descobrir noves percepcions a l'entorn.

Les sensacions: Desenvolupen els sentits mitjançant diferents jocs d'oïda, de gust, d'olfacte, de tacte i de vista.

Novetats

PREINSCRIPCIÓ OBERTA