|
SEQÜENCIACIÓ Sessions 25-26-27
Writing the story
|
| 1.
|
Un cop els alumnes han completat el mapa conceptual, planificant el desenvolupament de l'obra, el professor/a, junt amb el moderador de cada grup, hauran de decidir qui escriurà cada escena.
Seria convenient que cada alumne/a desenvolupés, al menys, 3 escenes.
|
|
2.
|
Els/les alumnes desenvolupen les escenes en grups.
Cada professor/a decideix com es durà a terme aquesta activitat. Es proposa l'estructura de treball següent:
- la primera escena en grups de 3 o 4 alumnes.
- la segona escena en parelles.
- la tercera individualment, fins i tot com a deures a casa.
Caldrà, no obstant, tenir en compte el tarannà del grup i dels diferents alumnes, a més del temps que es disposi per finalitzar el crèdit. Així, poden fins i tot desenvolupar les diferents escenes i els diferents diàlegs sempre a la mateixa classe, entre els alumnes que representen els personatges involucrats en les mateixes.
Així que han escrit la seva primera escena, el professor/a els demanarà que la il·lustrin amb un dibuix. D'aquesta manera, si en una escena hi han intervingut 3 alumnes, hi haurà 3 dibuixos diferents per il·lustrar-la, a més de tres perspectives diferents d'un mateix fet. Finalitzada la segona escena, es pot fer el mateix i així fins a l'última escena.
De la mateixa manera que els alumnes van passar a format Word les descripcions dels seus personatges, ara també ho hauran de fer amb les diferents escenes. El professor/a distribuirà les escenes entre els alumnes junt amb el moderador perquè s'encarreguin d'elles de manera equitativa.
|
|