logo índex inclusió
Crèdits
Anar a inici Botó per imprimir Botó per visualitzar pdf Anar a ajuda Sortir Anar a 1a part Anar a 2a part Anar a 3a part Anar a 4a part Anar a 5a part

Índex per a la inclusió

Index for inclusion © World copyright CSIE Ltd 2002.
L' Index for inclusion és obra de Tony Booth i Mel Ainscow. Ha estat publicat originàriament pel Centre for Studies on Inclusive Education (CSIE), per Mark Vaughan.
La versió original pot adquirir-se al Centre for Studies on Inclusive Education (New Redland, Frenchay Campus, Coldbarbour Lane, Bristol BS16 1QU, UK). Website inclusion.org.uk

L'equip de l' Index for Inclusion està format per:

•  Mel Ainscow, catedràtic del Centre for Educational Needs, University of Manchester

•  Kristine Black-Hawkins, Faculty of Education, University of Cambridge

•  Tony Booth, Catedràtic del Centre for Educational Research, Canterbury Christ Church University College

•  Chris Goodey, President del Consell de Pares, London Borough of Newham

•  Janice Howkins, Directora de suport pedagògic, Whitmore High School, London Borough of Harrow

•  Brigid Jackson-Dooley, Directora del Cleves Primary School, London Borough of Newham

•  Patricia Potts, investigadora adjunta, Canterbury Christ Church University College

•  Richard Rieser, Assessor docent per a la Inclusió, London Borough of Hackney i membre del Grup d'Assessorament Nacional en Necessitats Educatives Especials.

•  Judy Sebba, Investigadora, Standards and Efectiviness Unit, Departament d'Educació.

•  Linda Shaw, Co-Directora del Centre for Studies on Inclusive Education

•  Mark Vaugham, Co-Director del Centre for Studies on Inclusive Education

pujar

El Grup de treball sobre escola inclusiva de l'Institut de Ciències de l'Educació de la Universitat de Barcelona està format per:

- Ester Miquel (Coordinadora). Assessora psicopedagògica, professora associada a la Universitat Autònoma de Barcelona i professora-consultora de la Universitat Oberta de Catalunya.

- David Duran. Professor del Departament de psicologia bàsica, evolutiva i de l'educació de la Universitat Autònoma de Barcelona.

- Josep Font. Director d'un centre d'educació especial i professor associat a la Universitat de Vic.

- Climent Giné. Degà dels estudis de Psicologia, Ciències de l'Educació i Esports de la Universitat Ramon Llull.

A més, el treball d'adaptació de l'Índex ha comptat amb la col·laboració de Gerardo Echeita i Marta Sandoval (Consorcio Universitario para la educación inclusiva).

CD-Rom:

- Disseny i programació: Francesc Pascual Ros (francesc.pascual@telefonica.net - Tel. 606299470).

- Coordinació: David Duran.

- Disseny logo: Salva Carmona.

- Fotografia utilitzada: Books and Stuff 2, de Bobbie Osborne, obtinguda a stock.xchng.

Publicat per:
Amb la col·laboració de: