logo índex inclusió
Tamany text normal Tamany text gran Tamany text més gran
4part. Fulls de resum i qüestionaris 4part. Fulls de resum i qüestionaris
Anar a inici Botó per imprimir Botó per visualitzar pdf Anar a ajuda Sortir Anar a 1a part Anar a 2a part Anar a 3a part Anar a 5a part
Prioritats per a la millora

Full de resum

Si us plau, senyaleu a quin(s) grup(s) dels que s'indiquen a continuació pertanyeu:
Professorat Professorat de suport Altres professionals del centre
Alumnat Pares i mares (tutors/es)
Administració     Altres (especificar)

A sota, escriviu una o dues prioritats de millora que cregueu que el centre necessita portar a terme. Les prioritats es poden formular en termes d’un indicador o grup d’indicadors, una pregunta o un conjunt de preguntes o alguna qüestió addicional que no estigui inclosa en l’Índex. Hauríeu de tenir presents les implicacions que té un suggeriment en una dimensió en relació amb els canvis que pot comportar en una altra dimensió.

DIMENSIÓ A. Crear CULTURES inclusives

Construir comunitat - Indicadors / Preguntes / Altres qüestions:

Establir valors inclusius - Indicadors / Preguntes / Altres qüestions:

DIMENSIÓ B. Generar POLÍTIQUES inclusives

Promoure una escola per a tothom - Indicadors / Preguntes / Altres qüestions:

Organitzar el suport d’atenció a la diversitat - Indicadors / Preguntes / Altres qüestions:

DIMENSIÓ C. Desenvolupar PRÀCTIQUES inclusives

Orquestrar l’aprenentatge - Indicadors / Preguntes / Altres qüestions:

Mobilitzar els recursos - Indicadors / Preguntes / Altres qüestions:

pujar
Index for inclusion © World copyright CSIE Ltd 2002 - ISBN: 84-88795-80-7