logo índex inclusió
4part. Fulls de resum i qüestionaris 4part. Fulls de resum i qüestionaris
Anar a inici Botó per imprimir Botó per visualitzar pdf Anar a ajuda Sortir Anar a 1a part Anar a 2a part Anar a 3a part Anar a 5a part
Qüestionari per a famílies de secundària

Qüestionari 5

Si us plau, senyaleu a quin(s) grup(s) dels que s'indiquen a continuació pertanyeu:
1r ESO 2n ESO 3r ESO 4t ESO
CF 1r Batx. 2n Batx.

Totalment d'acord
Si us plau, marqueu amb una creu el quadre que millor representi la vostra opinió.
  D'acord fins a cert punt
    En desacord
1 Dels diferents instituts de la localitat, volia que el meu fill/a vingués a aquest.
2 El meu fill/a volia anar a aquest institut .
3 La informació que em van proporcionar la primera vegada que el meu fill/a havia d'anar a l'institut va ser excel·lent.
4 El full informatiu trimestral em manté al dia dels canvis que es produeixen a l'institut.
5 Penso que l'institut em manté ben informat sobre el que fa el meu fill/a.
6 Penso que el professorat és amable amb mi i amb els altres pares.
7 Quan estic preocupat/da pel progrés escolar del meu fill/a sé amb qui he d'anar a parlar.
8 Si parlo amb el professorat de les preocupacions que tinc sobre el progrés del meu fill/a estic convençut/da que es prendran seriosament els meus punts de vista.
9 L'institut em proporciona una informació clara sobre com puc ajudar el meu fill/a amb el seu treball escolar a casa.
10 Al meu fill/a li agrada anar a aquest institut.
11 Penso que el professorat treballa de valent per ajudar alguns alumnes.
12 Tots els alumnes que viuen a la localitat són ben rebuts a l'institut.
13 Es valora igualment totes les famílies, siguin quins siguin els seus orígens.
14 No crec que la intimidació sigui un problema a l'institut.
15 Si un alumne es comporta malament és correcte que se l'enviï a casa.
16 Si un alumne es comporta malament de forma continuada se l'hauria d'expulsar de l'institut per sempre.
17 El meu fill/a participa regularment en clubs i en altres activitats que s'organitzen als migdies i a la sortida de l'institut.
18 Es demana l'opinió dels pares abans de fer canvis a l'institut.
19 El professorat valora molt més aquells pares que estan implicats amb l'institut que els que no ho estan.
20 El professorat d'aquest institut fomenta que tots els alumnes ho facin el millor que puguin, no només treballa amb aquells que tenen més capacitats.

Gràcies per omplir aquest qüestionari.

Si us plau, afegiu a continuació qualsevol comentari sobre l'institut que contribueixi a fer que sigui un lloc millor per al vostre fill/a:

_____________________________________________________________________________

pujar