 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Totalment d'acord |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
D'acord fins a cert punt |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Si us plau, marqueu amb una creu el quadre que millor representi la vostra opinió. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
En desacord |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Necessito més informació |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
A.1.1. |
Tothom se sent acollit. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
A.1.2. |
Els alumnes s'ajuden els uns als altres. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
A.1.3. |
Els professors col·laboren entre ells. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
A.1.4. |
El professorat i els alumnes es tracten mútuament amb respecte. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
A.1.5. |
Hi ha col·laboració entre el professorat i les famílies. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
A.1.6. |
El professorat i els membres del Consell Escolar treballen conjuntament. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
A.1.7. |
Totes les institucions de la comunitat local estan implicades en el centre. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
A.2.1. |
Les expectatives són altes per a tots els alumnes. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
A.2.2. |
La comunitat educativa comparteix els valors de l'educació inclusiva. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
A.2.3. |
Tots els alumnes són igualment valorats. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
A.2.4. |
El professorat i l'alumnat són tractats com a persones, independentment del seu rol. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
A.2.5. |
El professorat intenta eliminar totes les barreres a l'aprenentatge i a la participació en el centre. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
A.2.6. |
El centre s'esforça per reduir qualsevol forma de discriminació. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
B.1.1. |
Els nomenaments i les promocions del professorat són justos. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
B.1.2. |
S'ajuda el professorat nou a integrar-se al centre. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
B.1.3. |
El centre intenta admetre tot l'alumnat de la seva localitat. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
B.1.4. |
Les instal·lacions del centre són accessibles a tothom. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
B.1.5. |
S'ajuda l'alumnat nou a integrar-se al centre. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
B.1.6. |
El centre fa els agrupaments de l'alumnat de manera que tothom se senti valorat. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
B.2.1. |
Es coordinen totes les formes de suport. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
B.2.2. |
Les activitats de formació ajuden el professorat a atendre la diversitat de l'alumnat. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
B.2.3. |
Les polítiques sobre les necessitats educatives especials afavoreixen la inclusió. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
B.2.4. |
El suport psicopedagògic s'utilitza per reduir les barreres a l'aprenentatge i a la participació de tot l'alumnat. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
B.2.5. |
El suport que es dóna als alumnes d'incorporació tardana, que no coneixen el català, es coordina amb altres suports pedagògics. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
B.2.6. |
Els programes d'orientació educativa i de suport a problemes de conducta es vinculen al currículum i a les mesures de suport a l'aprenentatge. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
B.2.7. |
Es redueixen les expulsions per indisciplina. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
B.2.8. |
Es redueix l'absentisme escolar. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
B.2.9. |
Es redueix la intimidació. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
C.1.1. |
Es programa pensant que tot l'alumnat aprengui. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
C.1.2. |
Les classes promouen la participació de tot l'alumnat. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
C.1.3. |
El treball a classe
promou una comprensió més gran
de la diferència. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
C.1.4. |
L'alumnat s'implica activament en el seu propi aprenentatge. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
C.1.5. |
Els alumnes aprenen col·laborativament. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
C.1.6. |
L'avaluació fomenta el progrés i l'èxit de tot l'alumnat. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
C.1.7. |
La disciplina de l'aula es basa en el respecte mutu. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
C.1.8. |
El professorat utilitza la docència compartida. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
C.1.9. |
El professorat de suport es preocupa de facilitar l'aprenentatge i la participació de tot l'alumnat. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
C.1.10. |
Els deures contribueixen a l'aprenentatge de tot l'alumnat. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
C.1.11. |
L'alumnat pot participar en activitats extraescolars. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
C.2.1. |
Les diferències entre els alumnes es fan servir com un recurs per a l'ensenyament i l'aprenentatge. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
C.2.2. |
L'experiència del professorat s'aprofita plenament. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
C.2.3. |
El professorat desenvolupa recursos per donar suport a l'aprenentatge i a la participació. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
C.2.4. |
Es coneixen i s'aprofiten els recursos de la comunitat. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
C.2.5. |
Els recursos del centre es distribueixen equitativament per donar suport a la inclusió. |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |