Previ Superior Següent Activitats
1. Què sé de música?
Control inicial dels coneixements musicals dels alumnes mitjançant diversos exercicis.

2. Ús de les eines
Manipulació de les eines informàtiques i primeres experimentacions amb el programa.

3. Pujant i baixant pel pentagrama
Definició de l'alçada del so mitjançant l'experimentació i l'audició de sons aguts i greus amb la seva representació gràfica. Incidència de l'alçada dels sons en la melodia.

4. Llarg i curt. Silenci!
Distinció de la duració del so per tal d'establir el sistema d'equivalències que la integra. Incidència d'aquesta qualitat en la melodia. Identificació de diferents compassos i tempos musicals.

5. Fem melodies
Realització d'exercicis nous en què s'utilitzen tots els conceptes desenvolupats en les activitats anteriors.

6. Forte, piano
Experimentació i audició amb la intensitat del so com a exercici de reflexió sobre la seva interpretació.

7. La paleta musical
Manipulació del timbre del so mitjançant el sintetitzador per entendre la seva utilització en la composició.

8. L'entramat musical
Identificació de diferents textures musicals a través de l'audició i de la pròpia creació.

9. Tres eren tres
Utilització de signes de duració nous: puntet, lligadura i treset.

10. Alterar i transportar
Ampliació de coneixements sobre l'alçada. Experimentació amb: alteracions, armadures i canvi a clau de fa.

11. Arquitectura musical
Anàlisi i creació d'estructures musicals simples: binària, ternària, variacions i rondo.

12. Som compositors
Creació per grups de diferents peces per formar una Suite.

Projecte RTEE Fem música amb l'ordinador Informació