PRESENTACIÓ DIGITAL (A.3.1)
|
FLUIX
|
ACCEPTABLE
|
BÉ
|
MOLT
BÉ
|
Relacions dels % de les dades amb els % dels colors de les banderes.
|
Els percentatges no són gens reals ni aproximats i no hi ha cap mena de relació entre ells.
|
Els percentatges són bastant reals i aproximats, però no hi ha cap mena de relació entre ells.
|
Els percentatges són reals i aproximats, però la relació entre ells podría ser millor.
|
Els percentatges són reals i aproximats i hi ha una bona la relació entre ells.
|
Creativitat.
|
Les dades tenen molt poc d'interés i no donen informació significativa d'algun/s problema/es del país.
|
Les dades tenen cert interés, però la informació d'algun/s problema/es del país es poc significativa.
|
Les dades tenen cert interés i donen alguna informació significativa d'algun/s problema/es del país.
|
Les dades tenen interés i donen informació significativa d'algun/s problema/es del país.
|
Presentació del producte
|
Te una o cap diapositiva. No te cap similitud amb l'obra de Icario Doria "Meet the world".
|
Te més d'una diapositiva, però no mostra cap similitud amb l'obra de Icario Doria "Meet the world". |
Te les tres diapositives, i mostra certa similitud amb l'obra de Icario Doria "Meet the world".
|
Te les tres diapositives i te força similitud amb l'obra de Icario Doria "Meet the world".
|
|
|
|
|
|
GRUP I ROLS
|
FLUIX
|
ACCEPTABLE
|
BÉ
|
MOLT
BÉ
|
Treball en grup
|
Moltes dificultats per part dels components per relacionar-se , treballar i consensuar els continguts. Treball final molt fluix.
|
Certes dificultats per part dels components per relacionar-se. treballar i consensuar els continguts. Treball final acceptable.
|
Bon ambient per part dels components per relacionar-se. treballar i consensuar els continguts. Treball final aconseguit.
|
Molt bon ambient per part dels components per relacionar-se. treballar i consensuar els continguts. Treball final excel·lent.
|
Responsabilitat del coordinador/a.
|
No ha portat la seva responsabilitat a terme en absolut.
|
Ha portat la seva responsabilitat a terme, però s'ha oblidat d'algun aspecte.
|
Ha
portat la seva responsabilitat a terme correctament, però no ha tingut
gaire en compte les opinions dels altres membres del grup.
|
Ha portat la seva responsabilitat a terme correctament, tenint en compte les opinions dels altres membres del grup.
|
Responsabilitat de l'il·lustrador/a.
|
No ha portat la seva responsabilitat a terme en absolut.
|
Ha portat la seva responsabilitat a terme, però s'ha oblidat d'algun aspecte.
|
Ha
portat la seva responsabilitat a terme correctament, però no ha tingut
gaire en compte les opinions dels altres membres del grup.
|
Ha portat la seva responsabilitat a terme correctament, tenint en compte les opinions dels altres membres del grup.
|
Responsabilitat de l'estadístic/a.
|
No ha portat la seva responsabilitat a terme en absolut.
|
Ha portat la seva responsabilitat a terme, però s'ha oblidat d'algun aspecte.
|
Ha
portat la seva responsabilitat a terme correctament, però no ha tingut
gaire en compte les opinions dels altres membres del grup.
|
Ha portat la seva responsabilitat a terme correctament, tenint en compte les opinions dels altres membres del grup.
|
Responsabilitat del redactor/a.
|
No ha portat la seva responsabilitat a terme en absolut.
|
Ha portat la seva responsabilitat a terme, però s'ha oblidat d'algun aspecte.
|
Ha
portat la seva responsabilitat a terme correctament, però no ha tingut
gaire en compte les opinions dels altres membres del grup.
|
Ha portat la seva responsabilitat a terme correctament, tenint en compte les opinions dels altres membres del grup.
|
Responsabilitat del secretari/a. |
No ha portat la seva responsabilitat a terme en absolut.
|
Ha portat la seva responsabilitat a terme, però s'ha oblidat d'algun aspecte.
|
Ha
portat la seva responsabilitat a terme correctament, però no ha tingut
gaire en compte les opinions dels altres membres del grup.
|
Ha portat la seva responsabilitat a terme correctament, tenint en compte les opinions dels altres membres del grup.
|