Fem una fotonovel·la |
índex
|
|
Pep Gómez.
CEIP la Draga ,
Banyoles. |
Nivell: CS Ed.Primària |
Camps: fotografia, imatge fixa, imatge seqüenciada, llenguatge audiovisual, processador de textos |
Àrees
relacionades: Llengua, Educació visual i plàstica, Educació física |
Programari: MSWord |
Maquinari: càmera de fotografiar |
Entorn: Activitat d'aula |
|
Al llarg de 5 sessions el treball amb els mitjans audiovisuals del nostre centre el dediquem a construir una fotonovel·la en petits grups.
Ens hem plantejat els següents objectius:
- Elaborar una fotonovel·la
- Utilitzar les noves tecnologies: programes informàtics, fotografia,...
- Fomentar l’expressió i el llenguatge visual
- Potenciar la relació entre els membres del grup
Fases en ela realització de l’activitat:
- Observació de còmics de la biblioteca o de casa (llenguatge, recursos, plans ...)
- Elaboració per grups d’una història on els personatges siguin els propis alumnes
- Dibuix de les seqüències que es fotografiaran amb les bafarades
- Realització de les fotos
- Treball a l’ordinador per elaborar bafarades, encapçalaments, títols
- Muntatge final de la fotonovel·la
- Fotocopiar-ho per cada nen/a
En aquest exemple
podeu veure la presentació la fotonovel·la Un examen misteriòs. Si voleu podeu veure aquestes altres fotonovel·les: El cas negre i Missió impossible 18 .
|