Llicències d'Estudis Retribuïdes. Curs 1999-2000

Títol: Activitats de comprensió lectora amb el Clic
Autoria: M. Núria Torrents i Gallés
Modalitat: B3: mitja jornada durant un curs escolar sencer
Característiques: El treball està fet amb el programa del Clic, versió 3.0.
Orientació del treball: Aquest treball intenta ser un recurs per treballar alguns aspectes de la Comprensió Lectora dins de d’aula de Primària, a nivell d’exercitació individual i autònoma, fent servir els avantatges que ens ofereixen les noves tecnologies en el camp de la informàtica.
Temes i/o Identificadors: Llengua; català; castellà; comprensió; lectura; comprensió lectora; comprensión lectora, esmorzar; alimentació;  aliments;  patins;  skate;  dents;  higiene;  higiene bucal;  boca;  festa major;  castells;  sardanes; focs artifici; cercavila; gegants; cobla; concert; invierno; verano; primavera; otoño; fiestas, Navidad; Carnaval; música; escuela; deportes;  insectos;  medio ambient;  fútbol;  animales, desayuno, alimentación, alimentos,
Destinataris: Educació Infantil i Primària.
Resum: El treball consta de 582 activitats de Comprensió Lectora, distribuïts en els següents paquets d’activitats:
- en català:
- ESMORZAR: ENERGIA PER TREBALLAR amb 105 activitats (C. Inicial,   Mitjà i Superior)
- PATINS amb 37 activitats ( C. Mitjà i Superior)
- SKATE amb 18 activitats ( C. Mitjà)
- HIGIENE BUCAL amb 45 activitats (C. Inicial i Mitjà)
- LA FESTA MAJOR amb 64 activitats (C. Mitjà i Superior)

- en castellà:
- ACTIVIDADES DE COMPRENSIÓN LECTORA amb 176 activitats (C.Inicial)
- ANIMALMANIA amb 22  activitats (C. Inicial)
- FUTBOL amb 24 activitats (C.Inicial)
- DESAYUNAR: ENERGIA PARA TRABAJAR amb 91 activitats (C. Inicial,   Mitjà i Superior)