Llicències d'Estudis Retribuïdes. Curs 1999-2000
![]() |
Títol: | De la metaavaluació als nous plantejaments de futur |
Autoria: | Salvador Pallarés Martínez |
Modalitat: | A: curs escolar sencer |
Característiques: | El
Departament d’Ensenyament ha optat per impulsar un procés d’autoavaluació
de centres obert, el qual permet que emergeixin diferents idees i propostes.
Vista la proximitat del final d’aquest primer pla d’avaluació, cal recollir tota aquesta riquesa i fer una síntesi considerant els elements que s’han revelat més valuosos pel que fa als referents teòrics, als materials editats pel Departament d'Ensenyament, als continguts i a les estratègies de formació i als processos seguits internament pels centres. Aquesta tasca es pot considerar com la metaavaluació del primer pla d’avaluació, el resultat de la qual hauria de ser un punt de referència important per dibuixar les línies de continuïtat en el futur. |
Orientació del treball: | La
informació clau se centra en els aspectes següents:
- Els models que s’apliquen en altres països. - Els materials editats pel Departament d'Ensenyament i d’altres materials. - Les estratègies i els continguts de les activitats de formació adreçades als caps d’estudi dels centres - Els processos seguits en els centres i els resultats obtinguts. |
Temes i/o Identificadors: | Organització i gestió. |
Destinataris: | Centres de primària i secundària. |
Resum: | Els
objectius del treball són:
A) Realitzar una metaavaluació
del Pla d’avaluació del Departament d'Ensenyament amb l’objectiu
de:
B) Elaboració de materials
|