CONCLUSIONS

Aquesta WebQuest pretén ser una eina útil per al professorat de Ciències Socials i un incentiu per als/les nostres alumnes..

En elaborar aquesta webQuest s'ha optat pel tema del La història Virtual per a diversos motius:

a) Que els alumnes realitzessin aquest tipus d'activitat treballant  temes del currículum   de ciències socials  i història..

b) Que treballessin temes generals de les Ciències Socials..

c) Que es pogués treballar cap a final de curs de cada cicle, ja que d'aquesta manera els/les alumnes tenen més coneixements  de la matèria.

d)Que fos una temàtica que pogués despertar l'interès de l'alumnat de 1r d'ESO.

Per últim, valorar l'interès que tenen les webquest, ja que ens ofereixen un ampli ventall de possibilitats, especialment en aquest cas per tractar el tema de la Història Virtual actualment tan de moda i tan criticada en la nostra àrea de coneixement. Hi ha una diversitat  d' opinions en torn al tema i es per això que la webquest pot ajundar a  comprendre mes acuradament aquest fet de l' història virtual també anomenada ciència ficció.

INTRODUCCIÓ
TASCA