PROCÉS

1ª sessió:

a) Presentació de l'activitat.

b) Formació de grups de 4 o  8  persones.

-Grups de 8 de persones per a primer cicle de l' ESO, ja que només podran fer les 4 primeres preguntes.

-Grups de 4 persones per a segón cicle de l' ESO i Batxillerat, ja que poden fer les 8 preguntes.

c) Assignació de l'apartat del treball a investigar i elecció del subtema per part dels integrants del grup.

-Primer cicle de l' ESO: 4 primeres preguntes (2 alumnes per cada subtema).

-Segon cicle d´ESO i Batxillerat: 8 preguntes (1 alumne per cada subtema).

d) Lectura en grup dels apartats: INTRODUCCIÓ/TASCA/PROCÉS/AVALUACIÓ i aclariment de dubtes.

e) Inici de la recerca a Internet i amb altres materials.

2ª sessió:

a) Continuació de la recerca, recollida d'informació  i redacció en document word que  haureu d' enviar al weblog del curs, cadascú el seu subtema.

3ª sessió

a)Posada en comú entre els/les membres del grup.

b) Preparació de l'exposició oral i de suports gràfics que serveixin per il·lustrar l'exposició. Aquests suports gràfics poden ser murals en suport paper o presentacions amb suport informàtic. Haureu d' enviar el guió esquema de l' exposició de grup al weblog del curs.

4ª sessió

a)Exposicions orals davant de tot el grup classe.

5ª sessió

a)Qüestionari final avaluador individual per a cada alumne.

ACTIVITATS

Per veure les activitats clica el bloc

PROCÉS AVALUACIÓ CONCLUSIÓ CRÈDITS GUIA DIDÀCTICA