IES S'Agulla
3r. ESO

Descripció de l'experiència «Crèdit variable de fotografia»

Fotogrames al laboratoriEls alumnes de 3r. ESO de l'IES S'Agulla de Blanes han treballat un crèdit de fotografia durant el darrer trimestre del curs. Han estat un total de 50 alumnes repartits en 3 grups que han fet pràctiques de laboratori en grups reduïts de 4 alumnes.

Les activitats desenvolupades durant el crèdit han estat les següents:

- Construcció d'una cambra obscura
- construcció d'una càmera estenopeica
- pràctiques de fotografia amb la càmera estenopeicaEls grafitis de l'institut. Fotofragia realitzada amb càmera estenopeica. Temps d'exposició: 150 segons
- pràctiques de revelat al laboratori
- realització de fotogrames
- reportatge fotogràfic amb càmera rèflex
- ampliació de negatius

En acabar el crèdit els alumnes han presentat un dossier amb les seves pràctiques, fent servir les seves pròpies obres com a exemples il.lustratius dels seus apunts. Aquests dossiers podran servir com a eina d'estudi i material de suport per als futurs alumnes del crèdit de fotografia.

Responsable de l'experiència: Anna Alvarez Grijalba.