CEIP Tomàs Raguer
Ed. Infantil-Ed. Primària

Descripció de l'experiència «El nostre àlbum de records»

A la nostra escola, des de fa uns anys, hem anat fent un recull fotogràfic de totes les festes escolars, vivències i actes commemoratius que mereixen ser recordats, petites coses que ens són molt importants.

Descripció del projecte:

Hola! Ara sóc jo qui parlo! Sóc un nou àlbum que he arribat enguany a l’escola Tomàs Raguer. He començat a l’aula de P3 i estic molt il·lusionat per omplir les meves fulles d’alegria, de color, de coses apreses, és a dir, guardar els records de moltes activitats que faran aquests nens i nenes al llarg de tota la seva etapa infantil i Primària.

M’han dit que jo els aniré seguint curs rera curs, creixerem junts fent i aprenent moltes coses i quan arribem a sisè i ens haguem de dir adéu, ho farem sense un buit d’enyorança per que jo romandré a l’escola amb la memòria de tota una gran tasca feta.

A més, els alumnes, gracies a les noves tecnologies presents a la nostra escola, podran emportarse’n un CD en el que ells mateixos hauran escanejat les millors experiències viscudes.

És amb aquesta intenció amb la que ens hem motivat a tirar endavant un projecte senzill i sense massa ambició, però, a la vegada, molt emotiu i tendre que ajudarà als alumnes a recordar, en un futur, la seva escola coma un lloc transmissor d’aprenentatges, vivències i valors significatius per la vida.

Responsable de l'experiència: Comissió d'Audiovisuals del CEIP Tomàs Raguer