- Caracteritzar els canvis químics, relacionant-los amb les propietats de les
substàncies inicials i finals. - Identificar què es conserva en el canvi químic
a partir de l'aplicació de la llei de conservació de la massa. - Utilitzar
expressions simbòliques per representar el canvi químic. - Llegir els textos
i treure conseqüències de les explicacions - Interpretar els fenòmens químics
en els quals intervenen substàncies conegudes. - Identificar noves substàncies
per les seves propietats. - Interpretar les expressions del llenguatge quotidià
com ara «ha canviat el color», «s'ha endurit», «s'ha desfet», «s'ha cremat»...
en termes de canvi químic. - Valorar les aportacions de la ciència al desenvolupament
dels països. - Comprendre que totes les innovacions requereixen la col·laboració
de totes les persones: de diferent sexe, nacionalitat, cultura. - Prevenir
dels perills que es podrien derivar de les reaccions químiques en les quals es
produeixen productes tòxics o sufocants.
Pendent
de revisar d'acord amb la LOCE o la llei que la substitueixi.
|