badanicalinksmail

Badanica

Entre el dies 21 de juliol i 13 d'agost de 2004, un grup de 10 persones, mestres, exalumnes, i d'altres persones vinculades d'alguna forma a l'agermanament, hem fet un viatge a Nicaragua per visitar els/les amics/gues de l'escola germana, veure els resultats dels projectes duts a terme en els darrers dos anys, redefinir les bases de futur del nostre agermanament, i conèixer una mica millor la diversitat i la riquesa extraordinàries d'aquell país.

Fruit de la iniciativa d'en Joaquín Jiménez es va plantejar donar al viatge el suport d'una web que, gràcies al treball i la dedicació de l'Ester Xirgu, s'ha convertit en alguna cosa més que una crònica de viatge. Us convidem a visitar-la!!

21 de juliol. Aeroport de Barcelona. Comença l'aventura.

Des de la terminal vàrem poder seguir l'embarcament de l'equipatge.

Després de 19 hores de viatge arribem a Managua. Allà ens esperen els/les mestres de la Francisca González amb un bus contractat especialment per a l'ocasió, cervesa ben fresca inclosa. Tres hores després, contents i destrossats arribem a l'escola. Cal baixar maletes i caixes de material.

Ens van oferir una festa de benvinguda molt lluïda i entranyable que va servir, a la vegada, per mostrar-nos el pabelló multiusos (el nostre darrer projecte a l'escola) i fer-ne la inuguració més o menys oficial.